Pages

Tuesday 18 October 2011

:(

Dam dum dam...YA ALLAH bertimpa2 ujian MU terhadap ku...
ini menunjuk kan aku di sayangi MU..namun terkadang sukar juga 
nk terima..sepanjang perjalanan tahun 2011 ni..terlalu perit,sakit,pedih semua yang aku rasa..
hurmmm sesungguhnya..kelemahan ku engkau tahu..dan ujian MU ni sebenarnya aku mampu 
atasi cuma aku perlukan pertolongan MU YA ALLAH...hadirkan lah
kekuatan untuk hamba MU ini..kekuatan untuk menempuhi segala ujian yg engkau berikan..sesungguhnya 
aku tahu engkau x tak menguji aku melebihi kemampuan untuk ku mengatasi nya...

Semalam aku berusaha memdapatkan ketenangan MU YA ALLAH..
sesungguhnya ketenangan yg di cari belum ku temui..ini bkn masalah hati,perasaan,cinta,or wht ever..ni 
lebih menyerabutkan kepala berbanding masalah cinta yg aku sendiri x tahu punca nya..
ermmm itu dh x menjadi mslh lg sbb hati ku pown dh cuba lupakan segalanya...
sesungguh nya..aku sangt2 memerlukan petunjuk mu YA ALLAH..aku mencari redha MU..
dekatkan lah diri ku dgn MU..sesungguhnya..aku sering alpa dgn diri MU...
Ampuni ku YA ALLAH....
:((((((

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.