Pages

Saturday 8 October 2011

:::APA DAH JADI NI..ERMMMM:::

Assalamualaikum..
untuk kali ini jari2 ni terasa nk menulis sesuatu...apakah???
tentang rasa syg yg mula berputik..tp aku mohon sngt2 biar rasa 2 pergi...
aku dh x berani nk luahkan..hurmmm mungkin rasa syg 2 x sepatutu nya wujud..
sbb ia nya datang untuk orang yang salah...
why?????sebab dy yg dimaksudkan 2 x da pown rasa syg untuk aku..heheheh
kdg2 nk gelak pown ada...np perlu rasa 2 ada sedangkan ia datang untuk orang yang salah..
hurmmm ntah la..sbb 2 aku x suka orang terlalu baik dgn aku...
ni la jd nya..terlalu take care sangt..sedangkan dy pown dh jd milik org kowt..
2 x pasti lah..sbb nk tnya pown tkt...lg pown mungkin rasa syg ni hadir
sesuai sebagai seorang teman....itu la sbb aku x nk baik ngan mana2 insan begelar lelaki 
wt masa sekarg..bkn menolak takdir..cuma masih terasa trauma...
haaaaaa ni perasaan ni dtg blik..argggggggggggghhhhhh perlu cepat2 buang dan akan 
sedaya upaya jauh kan diri secara perlahan2...
ermmmmm mmg bole bkawan..tp ni slh aku gk..mudah sangt timbul rasa syg 2..
dh 2 untuk org yg slh plak...aduhhhh jiwa jadi kacau lar ni...
nk cemburu plak???grrrrrrrrr!!! gila2 dh syg timbul plak rasa cemburu..ermmm 2 sbb aku x suka nagn perasaan ni...biar la cpt2 ia berlalu..."EKIN ingt dia bkn ditakdirkan untuk awk"..so mulai
sekarng aku akn cuba jauh kan diri..cuba mengelak dan cuba untuk buang
perasaan ni..hurmmmm supaya x kan ati lg rasa kecewa singgah di hati ni..:)))
jgn pernah mencari dia lg..kalo pown dy cari jgn terlalu rapat..cuba juga untuk jarak kan 
hubungan ni..biarpown sebagai seorang teman..sbb aku yg timbulkan masalah..aku yg dh jth syg 
aku gk yg x pandai nk hargai persahabatan..
grrrrrrrrrrrr cm na ley timbul rasa ni...huhuhuhu sabar2 cuba hadapi dgn tenang..
jauhi diri dari nya..supaya dpt buang jauh2 rasa 2..INSYAALLAH... 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.