Pages

Friday 22 June 2012

::TETAMU DI WALL FB::

Fuiii Fuiii..Lantak Hampa Lar nk ckp apa..aKU dah peNat nak jaga PErasaaN oraNg..huhuhu
okehhh aku cuma nak cite pasaL peraNGai peLIk aku BILa oN9..Nak tahu apa???
hehehe bila on Jer FB aku sure Akan skoDeng waLL sum1 ni..nak tahu knp??? sure la ada smthing yang
wt aku suka tgk wall dia...hari2 aku tgk..kalo on9 jer..pasti x kan terlepas pandang aku
akan tgk wall dia...tp yang pasti aku dah x komen kt status2 dia..sebab.....ada la sebab nya..
hehehe...tp yang pasti wall fb dy akan jadi tontonan aku setiap hari..hari2 aku baca status dia..
hari2 aku tgk pic dia kalo dia uplod pic baru..heeee
tp yang pasti aku x kan komen status dia dah..:)...kerana....jeng3..biar lah rahsia..owh ya lupa pulak...
dia yang aku maksudkan ialah dia yang masih menjadi friend list aku kt FB..jgn ada plak
yang salah anggap....nanti dok cakap aku nak cerita best jer..huhuhuhu...ini life aku suka suki aku lar....Huihuihuihui...(*,*)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.