Pages

Saturday 16 June 2012

::MAk NAK kaweN juga::

WeEEEE..AssaLamuaLaiKUm......
LaMa nya x meNUlis kat cNy..SbnaRnya baNyaK beNda terJadi laTeLy nI..
AlmakluM Lah x DaN nak ceRita2 kat cny..SibuK la..LIne Tenet sLOw la..
siBok datINg LaR..(ooPSS..NaK daTiNG apa NYa CaLOn naK datinG pown TaraK...hehehe)
huiShh baNYaK PUlak DaPat jeMputaN KAWEN LAAA..TUNANG LAA..
DaLam 2 aDa JUga terFikiR..aKU ni BIla la Lagi..(maK ceq Nak KaweN juga..huaaaaa)
gedIkss daH..huHUhuhu..bukaN gedik OKeh..umOq maCam aku Rasa seMua akan Berfikir Ke araH 2..
hahaha..seBenaq Nya Buka aku nak cite pasaL aku naK kawen...
tp nak cita pasaL kawan2 aku yang DaH kaweN...2.6.12 Kami beramai2 p kenduri umah kawaN baIk aku. 
wat apa lagi kenduri dia Lar..caNtik saNgat dia...:)

okeh aku naK tunjuk pIc kaweN kawaN aku..(zzzzZZ tuNGgu Nak upLOd piC sampai ngantok)


haaaa paGi baru dapat uploD pic2 ni..jum3 TGok..heeee..:)


Ni laR peNgantiN nya..hehehe aku dok sebelah 2 nak amek aura la..hahaha




Lepas Makan keNduri apa Lagi..meraYau2 lar..heheheh..tutti fruit..yum2..




Ni kwN beK aku JUga..nama POwn sama..hehehehe:)




kaLUt doK atas KatiL peNgantin..hehehehe..




ApabiLa kaMI BerJUmpa..semua Jadi POyoS...hahhaha

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.