Pages

Tuesday 8 November 2011

::PILIHAN HIDUP::

Sebenarnya kt dunia ni..kita berhak nk pilih sapa peneman hidup kita kan???
cuma sesuai atau x jew kita sendiri kurang pasti..ye lar..kdg2 nampak baik jew..
kt belakang allah jew tahu kan..sbb 2 kita x perlu mencari kesempurnaan dlm memilih
pasangan..tp kalo dpt apa yg kita cari selama ni..alhamdulillah sangat2 kan..:)..
tp sebagai manusia tipu lah kalo kita ckp x kisah dan sanggup terima apa saja kekurangan
pasangan kita kan??hhehe sy sndiri pown mula2 dulu mmg ckp cm 2...
tp dh kapel 2 tahu la kn nk bentuk cm na..
bkn kita x bole terima..tp kalo untuk kbaikan x slh kowt
kita ubah..yg ssh bgn pagi..kita kejutkan bgn subuh..lama2
dh biasa alhamdulillah..2 kan 1 perubahan kearah kebaikan..
x slh sbnarnya jika kita nk yg terbaik dr pasangan kita,,
terbaik untuk kebaikan....
tp x semua apa yg kita nk akn kita dpt..dari situ lah kita cuba
terima hakikat yg terindah bkn hanya untuk kita...

kalau lah idup ni bole buat pilihan dan dpt apa yg kita nk..
ni ciri2 lelaki yg aku nk laa..heheheh aku rasa cuma
angan2 jew ni..tp x kisah just menulis jew pown..
sbnarnya aku dh jumpa org cm ni..tp dia milik org..ngeh3..bkn stail aku lar..
nk bina kebahgiaan atas kesengsaraan org lain..

===>paling utama opkos lah kena ada agama..yg bole bimbing aku..sbb aku ni bkn sempurna..
yg mampu jd ketua..

   ===> tidak merokok..aku ni cpt sakit kepala lg2 kalo bau asap rokok 2..arghhhh tension..pening2..,,

===>haaa yg paling utama kena setia..aku paling meluat org yang x setia ni...kalo dh x setia satu hal
yg dh ludah jilat balik 2..lg aku menyampah..grrrr...

====>ermmm suka yg kelakar..kira x diam la..ada jew topik yg bole di bual kan..hehehe x boring
kan cm 2...

===>kalo bab rupa paras 2 aku x kisah sangt..ye laa kita pown x cantik cm erra fazira..heheheehee

===>suka yg lebih tinggi dari aku lar..hehehehe..tinggi aku pown dh 165cm...kira kena yg tinggi lg larr..

===>aku suka juga lelaki yg suka dgn bdk2..ha kira cm ada sifat seorang ayah lar..sejuk mata memandang..
ngeh3...

Hahahahha bnyk nye angan2 aku..tp x pew kowt..kan kita semua bole jw kalo
nk ada angan2..hihihihihi..:)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.