Pages

Sunday 13 November 2011

::BOLE TAK POMPUAN NGAN LELAKI JD BFF???::

BISMILAHIROHMANIROHIM.....
harap2 coretan kali x da yang terasa hati...
cm ni smlm sy ada chat ngan sorg kwn ni...kita borak2 la..
pas 2 dy da tnya soalan..
"ekin..bole kew kalo laki ngan pompuan jd BFF"????
aikkkk np pulak???..
aii dlm hati aku bdk ni cm tw2 jew..tnya soalan kt aku cm ni..
hurmmm sejujurnya..
bole kalo nk berkawan..nk jd BFF pown bole..tp kena pgang pd niat knp kita
berkawan..sbbnya..hati kita akn mudah bertukar dari suka kpd rasa syg..
arhhhh ssh lar kalo dh jd cm 2..almaklum la..lelaki mmg ditakdirkan untuk pompuan..
rasa 2 akn timbul juga..sbb nya kita akn share evrything ngan dia..
kita akn cari dy time kita sedih..kita akn kongsi time kita hepi ngan dy..
kira dlm ertikata lain..dia mmg sangt penting dlm hidup kita la..
walaupown dy bkn BF kita..
hurmmm aku bg pndapat pown sbb aku pernah rasa semua ni..
time kita gaduh ngan BF kita pown kita cari dy..ye x????btul kan..
kira dia lebih memahami kita berbanding BF kita kan??sbb kita selalu 
bercerita 4 evrything ngan dy....tp masalhnaya..persahabatan bole tersasar jauh..
ialah..kalo dh share evrything..sure akn tace care..timbul pulak rasa syg...bkn syg seorg shabat..
dh lebih..oke..kalo dh timbul rasa 2..dan kita x nk hati org lain terluka..
kita cuba buang jauh2 rasa syg kita..n kita terus berkawan cm biasa..
bole kowt cm 2...heheheh
i2 yg sedang aku lakukan sekarg..
sbb nya hati aku ni dh tawar ngan lelaki..hahahaha
wt masa sekarg lar...x tahu pulak 2 3 bln lg..
2 semua keja allah taala..kita bole merancang jew..
kira kalo aku ingt bnda yg jd kt aku 6 bln lalu..hati aku kosong..
aku dh rasa biasa kowt..bgn pg dh x da msg2 morning..nk tido pown dh x da ucapan gud nite..
i2 dh x jd mslah..skrg aku dh bole terima hakikat..syukur sangt2....

Td terjumpa ayat ni..okeh skrg jgn risau2 lg..
ayat2 ni sesuai dijadikan nchat..hehehehehehhehehehehe!!!


•✿• ..usah terdesak nanti tersedak.. ♥ mencari pasangan hidup..jgn krn tdesak dgn keadaan kte main rembat,takut2 nanti jiwa kte tsedak..konon2 BAHAGIA yg kte cari tp BAHANA yg kte dapat..Usah TERDESAK nnt TERSEDAK..seksanya amat sakit..hidup berumahtangga bkn shari dua tp bertahun slagi hayat ada.. mencari,biarlh yg BERIMAN..tak punya rupa asal sedap mata mmandang,sihat rohani..sempurna hati..

okeh kwn2..hidup ni indah sebenarnya..so kita cuba coretkan keindahan 2
dgn sebaiknya..n terus berusaha untuk tersenyum..supaya hidup kita betambah ceria...:))

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.