Pages

Friday 22 July 2011

:::TEMAN2 TERSAYANG:::

sekali saya berkawan..selamanya tetap di hati..


  • Kawan bukan seperti main futsal - Mula² kejar dah dapat sepak
  • Kawan bukan macam main skate - Mula² gosok pastu pijak
  • Kawan bukan macam main ragbi - Mula² tangkap dah dapat tendang
  • Kawan bukan macam pampers - Lepas pakai, buang
  •  Kawan bukan macam barang kemas - Masa baru beli pakai, dah sengkek gadai
  •  Kawan bukan macam pelangi - Hari cerah tak ada, hujan gerimis baru muncul
  • Kawan bukan macam kereta - Rosak sikit jual, ambil kereta baru
  •  Kawan bukan macam Chipsmore - Kejap ada kejap tak ada
  •  Kawan bukan macam bank - Bila dah tak ada duit, pergi ambil kat sana
  • Kawan tu macam kamu lah - Kalau saya mesej kamu akan teliti sampai habi Yang penting..kawan sentiasa menghadiahkan senyuman kepada kawannya..

=====>>zaman sekarang ni nk dpt kwn2 yg btl2 nama kwn 2 ssh sangat..tp aku rasa btuah sangat..kwn2 yg aku knl zaman skolh dulu..still jd kwn terbaik aku sampai sekarang....                                                                                                          cik wa,wani,eyda,kin,timah,hanim,makcik,bell,aida,nadiah,syimah,g-ah,kemat,noly,bek2,ct..ni la antara kawan aku yg terbaik n yg x kn mudah nk terganti dgn sapa2.. 

===>> time kt langkawi pown aku ada kwn yg bole dianggap cm sedara gk la..susah senang sama2..nanges ketawa sama2..maklum la juah dari fmly..aku syg sangt kat ampa zura,mas,wahida,anis..x da tukar ganti antara persahabatan kita yg terjalin..biar pown mcm2 gk la halangan dlm persahabatan kita..

===>>ni plak kwn yg baru sangt sy knl..ermm walaupown msih baru lg..tp rasa senang sangat kongsi masalah dengan kalian..kak lin,kak t-nee,kak kyra,kak sha,kak ena,ain,..ntah knp sy snang bkongsi mslh ngan kalian..walaupown baru sangat knl kalian..rasa mcm dekat jew..pape pown thamks sbb sudi berkongsi rasa dgn sy..kalian ttp kwn sy dunia akhirat..x kira baru knl pown..skali sy bkawan slamanya tetap di hati..:)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.