Pages

Friday 22 July 2011

::KESETIAAN::



==>>PERHHH..bila ckp soal setia ni..aku pown x berani nk komen lebih..hurmm ssh sekarng ni nk cari org yg btl2 setia dlm hubungan..bukan nya x ada..tp ssh nk jumpa la..kalo ada 2 pasangan nya sangt beruntung..:)


==)) orang ckp kalo nk pasangan setia..kita kna setia gk..tp aku tgk ada yg setia setengah mati tp perhhh pasangan dy berbakul2 bedrama..ntah la cite senetron kew,cerekarama ka..aku pown x pasti sbb aku pown melaluinya sampai x terkata la aku nk kata..hehehe:)


==00 ish yang dok serabut sangat ni pasai pa..ALLAH 2 tw..apa kita wt..setiap kebaikan..di balas kebaikan..dont give up CIK EKIN..apa jd pown ada hikmah di sebalik nya...


==}} tapi kan kalo la kita ni sesama pompuan kita tentu phm apa rasanya kalo hak kita di rentap,di rampas,di curi,di rompak or whtevar laa..ni x gedik gk nk jd perampas..huhuhuhu..sapa mkn cili terasa la pedasnya..huhuhu aku x maksud kan sapa2..terasa amek bkn mslh aku pown..;)


  ==)) ermmmm setia pnya setia last2 jd pelipur lara..hahaha..kalo aku bole ulang kmbali 3 bulan lalu..ishhhh aku ni lemah sangat di mata NYA..aku malu dengan keadaan aku..YA ALLAH AMPUN KAN DIRI KU ATAS KEDAIFAN DIRI INI...








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.