Pages

Saturday 28 January 2012

(o,0)

Lembut nya hati aku...hurmmm ye laa aku seolah x bole terima kalo org yang penah aku syg
kecewa..hurmm cm bodoh kan??ye la walaupown kita penah syg org 2..tp dy pnah kecewakan kita..
bila kita tahu dy pulak kecewa..kita sedih..ntah lar..myb aku hanya nk tgk kegembiraan dy dari jauh..
gembira dy bkn untuk aku..oke aku ikhlas..walaupown dari jauh..bila aku tgk dy hepi 
dh cukup wt hati aku lega..2 kan jln yang dy pilih..apa yg dy pilih pasti ada kebaikan untuk diri dy..
walaupown aku sendiri tak tahu apa yg aku rasa..asal kan dy hepi cukup lar..
aku tw dy kecewa skrg ni..x tw lar apa mslh nya..aku dh x pnh nk amek tw lg..

hurmmm orang sure akan cakap aku ni masih x bole terima kenyataan..
yes!! manusia mmg bole becakap itu ini..cuba rasa sendiri baru bole bcakap.. salah 1 punca aku jd cm ni 
sbb aku blum jumpa pengganti dy...bukan aku mengharap lg..cuma aku sendiri pown x tahu
apa mslh aku skrg ni..aku cm dh malas nk amek tau pasal bnda ni..
myb terlalu ikut kan perasaan kowt..2 sbb aku skrg ni tkut nk syg org..
takut sangat..kalo dh syg 2 ssh aku nk lupa..ari2 makn ati pown x pew..
yang penting org aku syg 2 hepi..last2 cm ni lar..hukhukhuk...oke lah dh lewat ni...tido dulu.....nite..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.