Pages

Thursday 26 January 2012

DUM DAM DUM DAM..BERTIMPA2 UJIAN DATANG..:(

"setelah ku fahami ku bkn yg terbaik..yang ada di hati..tak dapat ku sangsi kan ternyata
diri nya la yang mengerti kamu bukan nya diri ku"

Berulangkali juga drg lagu ni..cm tacing jew..hurmmm x tahu np lg...cuma yang saya dapat 
rasa sekarang ni sangat2 bosan..plus sunyi..hurmmmm mcm2 lar....myb sunyi kowt..ntah lar..saya cm dh 
x berminat nk bercinta lg....dalam hal ni x dew sapa yg salah..ni semua salah sy sendiri...
saya x pandai nk berikan hati saya pada org yg sepatutnya..hukhukhuk..
sekarang pown belum stabil 100% lagi...org lain da hepi sy juga kena tgggung sorg2..kdg2 
terfikir juga..cm x adil jew kehidupan ni...
tapi sangat berdosa bila saya rasa mula salahkan takdir..
bukan sy x pnh tahu..tp ye la cuma fikiran ni jew asik fikir bkn2...ermmm arap2 x lar lg pk bkn2 pas ni...


ish2 permulaan tauh yg sangt bergoyang untuk sy..bkn sy lemah..tp sy dh x mampu nk tanggung lg...
masalah bertimpa2..sampai kan 1 ari 2 sy dh x mampu lg nk tahan..rasa give up sangt2..
lemah longlai dh kaki nk bergerak ke hari esok..
tp apa kan daya..sebagai hamba allah..sesukar mn pown kehidupan ni..kena juga gagahi 
untuk esok hari nya..kdg2 mengeluh 2 bkn lg secara paksa..
tp terjadi sendiri nya...
myb dh abeh lemah sangt kowt..kt tempt ni jew lar yang jadi peneman sy pown..
ni pown dh lama x ngadu kt cny..huhuhu x dew mood nk menaip..
moga2 ujian ni cepat berakhir..amin.........................

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.