Pages

Friday 9 September 2011

BUKAN MEMINTA SIMPATI..

Ermmm keluhan dari hati..entah lah kenapa saya tak mampu terima kenyataan
lg..padahal benda ni dh berlaku lebih kurang 4 bulan,,
saya x pernah meminta simpati sapa2..cuma
kadang2 dengan menulis saya dpt kurangkan bebanan
saya..tapi ada gk orang kata..x habih2 lg ka sedih 2???
ermmm sy menulis kadang2 cuma nk mintak sokongan dan saya perlukan teman untuk 
meluahkan segalanya...
ermmm orang x merasa apa sy rasa..
senang lar ckp..sy yg tanggung..sy yang rasa sakit..sy yang rasa pedih..
tp btul lar ALLAH 2 nk hadiah kan sesuatu yg indah..
cuma sy perlu bersabar..dalam kesabaran ni...kdg2teruji juga..
sy ni manusia biasa..sy x mampu nk menipu hati..kesabaran sy pown ada had juga..
hati sy dipijak..nilai kasih syg sy di lambung2...
buka nk mengungkit kisah lama..
tapi kalo duduk sorang2..sy akan rasa perasaan ni..
myb sy perlu cari pengganti dengan cpt..
huhuhuhuhu 2 rasa nya x mungkin kowt....sbb hati sy dh susah nk terima insan yang bergelar
LELAKI...nauzubillah...harap2 rasa ni akan cpt berlalu..sy insan biasa..
perlukan seorang lelaki dalam hidup sebagai pendamping
untuk menjadikan kehidupan yang sempurna..
semoga ALLAH permudahkan segala urusan sy..diberi jodoh yang baik,bole mendidik dan membimbing
sy kejalan yang di redhaimu..amin.....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.