Pages

Friday 23 September 2011


Assalamualaikum...
ermmm dah lama rasa nya sy x menulis kat cny..kdg2 sy lebih suka menulis saat hati sya tengah bersedih..
hrummm skrg itu lah yang saya rasa kan..
mmg dlm 4,5 hari ni..sy dh bole lupakan sdikit demi sedikit..life move go on..yes that rite!!!
hampir 70% keyakinan dan kekuatan di perolehi..tp untuk mlm ni..terus dammmmm!!!
YA ALLAH apa lg yg harus aku hadapi..sesungguhnya aku x sekuat n setabah org lain..
aku mohon kekuatan itu..
ermmm sbb kesedihan aku bkn lar apa sangat..cuma sampai cm 2 rasa benci dy dekat aku
sanggup meremove friend yg ada kaitan dgn aku..padahal..aku berani sumpah..aku dhx pernah cari dy lg..lg pown aku x pernah nk amek tw lg pasal dy....
np harus dy yg bencikan aku???
sepatutnya aku yg perlu ada rasa cm 2..
yer lar semua ni bkn punca dari aku....langsung bukan salah aku...
sungguh aku sangat terkilan dgn semua ni..
kalo pown dh x da kena mengena ngan aku...jgn libatkan org lain!!..
org lain x da kena mengena dgn hal ni..

ya allah aku mohon kekuatan dari mu..walaupown berat 
aku perlu kuat menghadapi nya..aku mohon sangt ya allah..:(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.