Pages

Saturday 10 March 2012

::BULAN MARCH::

AssaLaMuaLaiKum...

Wahhhh..lama nya aku x menulis kay cny..Al maklum lah..skrg ni aku dh keja...dh x bnyk masa 
nk on9 cm duLu...hehehehe..Balik keja jew letih...pada hal keja aku mengadap komputer jew..
bkn keja terok mn pown..hehehehe...hurmmm ari ni dh 10 aribulan 3...lagi 8 ari jew nk sampai bufday aku...
taun ni sapa lar yg akn jd orh first yg wish burday kt aku...sbb taun ni aku langsung x harap pown 
dpt wish bufday dari sapa2..sbb aku dh c dew sapa2 yg istimewa...hurmmm taun2 sblm ni..
kalo msk jew bln 3..aku sibuk la fikir2 nk beLi hadiah apa..kt sum1 special..tp x lg untuk taun ni...semua nya 
tggal kenangan...dh x dew apa yg menarik untuk bln 3 ni...

Okeh lah...malas ni cite bnyk2..tido dulu...nite..:)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.