Pages

Thursday 8 December 2011

::AKU PERLU KEKUATAN:::

Ermmmmm sbnarnya aku mmg nk menulis 2 3 ari lpas..tp ntah lar..
x de mood langsung..x tahu np...skrg pown sama..huhuhu
tiba2 pulak rasa sedih yg amat sangt..aku sendiri pown xtau apa yg wt aku sebak sangt..
ermmm mcm2 lar dl kepala otak aku ni...tp yg pastinya..
situasi sekarang aku sangat sedih..ntah lar,,terasa cm aku bole rasa jew
kejadian 8 bulan lalu..aishhh serius aku ckp mmg aku langsung dh x da apa2 rasa kt dy..
tp ntah la..tibe2 jew sedih sangt..terasa cm benda 2 baru sangt berlaku..
hukhukhuk..myb aku rasa sunyi kowt..2 sbb aku bole ingt lg bnda2 2...ya allah..tolong lah hamba mu..
sesungguhnya aku x cukup kuat nk menghadapi semua ni...ermmm kdg2 aku rasa sakit sangt..
sesak nafas..sebak semua ada..mmg realiti nya aku bole senyum..bole ketawa..
padahal..kt dlm hati aku ni..tuhan jew tahu..ermmm. x tahu dh nk merapu apa lg...bye2..gud nite..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.